مجموعه طلایی آموزش حسابداری در صنعت برق

سه شنبه 13 آبان 1395
ن : علیرضا

مجموعه طلایی آموزش حسابداری در صنعت برق


مجموعه-طلایی-آموزش-حسابداری-در-صنعت-برق

مجموعه طلایی آموزش حسابداری در صنعت برق

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 72
حجم فایل: 45

بخشی از متن:

مجموعه طلایی آموزش حسابداری در صنعت برق ، مطلب آموزشی فوق العاده مناسبی برای رشته حسابداری بوده که در 72 صفحه تهیه شده است.

 

مجموعه طلایی آموزش حسابداری در صنعت برق، مجموعه ای فوق العاده جهت یادگیری حسابداری صنعت برق می باشد که با استفاده از مثال های عینی ، جداول و غیره به تفصیل و با روانی هرچه تمام تر این نوع خاص از حسابداری را اموزش می دهد

 

مقدمه فایل

 

حسابداري صنعت برق به معناي علمي و فراگير آن تحت عنوان "روش متحد الشکل حسابداري" در فروردين ماه 1346 از سوي وزارت نيرو تدوين و با استعانت و نظارت مستقيم کارشناسان مالي وزارت نيرو در شرکتها و سازمان هاي برق ايران که در کار توليد، انتقال و توزيع فعاليت دارند به مورد اجرا گذارده شد. در طي سالهايي که از اجراي اين روش حسابداري مي گذرد بر اثر تجارب حاصله پاره اي اضافات حذف، برخي مسائل ايضاح و برحسب اقتضاء نکات و دقايق چندي نيز به متن سابق الذکر افزوده گرديد و اينکه حاصل کار در شکل کنوني در دسترس حسابداران، حسابرسان و افرادي که به نحوي در شرکت هاي برق با موضوعات مالي سروکار دارند گذارده مي شود.

با اينکه حسابداري برق در اصول کلي و متنوع با ديگر رشته هاي حسابداري اعم از عمومي، بازرگاني و صنعتي داراي وجوه اشتراک مي باشد، با اين همه مسائل و نکاتي در اين روش وجود دارد که خاص حسابداري صنعت برق مي باشد.

 

نتيجه مطلوب که اين روش حسابداري در جستجوي آن است تحصيل گردد. باشد که اصحاب مالي و خبرگان اهل حساب در صنعت برق با الهام از انقلاب اسلامي و رهنمودهاي داهيانه رهبريت انقلاب و نيز کوشش در جهت ارتقاء کيفي وظائف محوله سهم خويش را در امر تحقق اهداف و آرمان هاي اقتصادي جامعه اسلامي ايران به نحو شايسته و بايسته ادا نمايند.

 

 

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: آموزش حسابداری در صنعت برق, حسابداری صنعت برق, آموزش حسابداری صنعت برق, پروژه های حسابداری, پروژه رشته حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, تحقیق حسابداری, پروژه حسابداری, مقالات حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقاله حسابداری, مجموعه آموزش حسابداری در صنعت برق, آموزش حسابداری در صنعت برق, تحقیق آموزش حسابداری در صنعت برق, پروژه آموزش حسابداری در صنعت برق, پروژه حسابداری صنعت برق, حسابداری در صنعت برق,